Vivir del cuentu

Resulta descorazonador vivir nuna ciudá na que nun hai casa pa ún. Y nestes situaciones dame por reflexonar: ¿qué ye en realidá tou esti mercáu de la vivienda? Surde en mi un odiu mui poco sanu cuando constato que lo que faen los propietarios nun ye más que xugar cola xente. Aprovechen que nun hai munchos pisos pa subir los precios de los de so y encima permítense humildate pidiendo poco menos que una declaración xurada na qu’espongas toa la to vida. Una collacia mía cuntóme qu’a ella-y llegaron a pidir una autorización pa mirar ellos mesmos el estáu de les sos cuentes bancaries. Non solo viven del cuentu, ensin dar palu al agua y ganando perres tolos meses sólo porque a ellos-yos tocó nacer nuna familia que-yos podía dexar un pisu y otros non, sinon que amás se creen na situación de xugar a ser dios, como si fueren meyor que los demás.

Tengo, como toos, la zuna de xeneralizar, y estos díes, quiero más nun tener delantre xente que viva de rentes. Porque me da que nun voi ser quién a mordeme la llingua.

Resulta descorazonador vivir nuna ciudá na que nun hai casa pa ún. Y nestes situaciones dame por reflexonar: ¿qué ye en realidá too esti mercáu de la vivienda? Surde en mi un odiu mui poco sanu cuando constato que lo que faen los propietarios nun ye más que xugar cola xente. Aprovechen que nun hai munchos pisos pa subir los precios de los de so y encima permítense humildate pidiendo poco menos que una declaración xurada na qu’espongas toa la to vida. Una collacia mía cuntóme qu’a ella-y llegaron a pidir una autorización pa mirar ellos mesmos el estáu de les sos cuentes bancaries.

Non solo viven del cuentu, ensin dar palu al agua y ganando perres tolos meses sólo porque a ellos-yos tocó nacer nuna familia que-yos podía dexar un pisu y otros non, sinon que amás se creen na situación de xugar a ser dios, como si fueren meyor que los demás. Tengo, como toos, la zuna de xeneralizar, y estos díes, quiero más nun tener delantre xente que viva de rentes. Porque me da que nun voi ser quién a mordeme la llingua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *